.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع رانندگان خودروهاي سواري بين شهري در ساري

تعداد 70 نفر از رانندگان شركت هاي سواري راني ساري – تهران از ديروز يكشنبه در اقدامي اعتراض آميز نسبت به برخورد پليس راه از سرويس دهي مسافران محور ساري به تهران امتناع نمودند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، اين رانندگان از صبح دوشنبه با تجمع در مقابل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران خواستار حل مشكل نصب دستگاه gps بر روي خودروهاي برون شهري شدند.

اين افراد كه با قانع نشدن صحبت هاي مديركل پايانه هاي مازندران مجددا به ترمينال دولت ساري رفته تا مسئولين امر نسبت به مشكل آنان اقدام كنند.

يكي از نمايندگان متحصنين شركت هاي سواري راني ساري كه نخواست نامش فاش شود گفت: با توحه به اينكه نصب اين سيستم باعث كاهش سرعت خودروها مي شود در نتيجه با نارضايتي مسافران همراه خواهد بود.

وي تصريح كرد: شركت هاي سواري راني ساري گشت، فرهنگ گشت، ساري رانان، سير گشت و وحدت ساري با اين اقدام از جند روز گذشته از سرويس دهي به مسافرين خودداري كردند.

او ادامه داد: با توجه به اينكه نصب سيستم gps در ساير استان ها هنوز اجباري نشده است خاطر نشان كرد: پليس راه مازندران رانندگان مزبور را ملزم به نصب اين سيستم نموده است.

اين نماينده رانندگان متحصن همجنين در رابطه با قيمت بالاي سيستم گفت: با توجه به مشكلات شديد اقتصادي و معيشتي رانندگان پرداخت هزينه خريد و نصب سيستم فوق كه در حال حاضر 230 هزار تومان است ناممكن مي باشد.

وي يادآور شد: عليرغم وعده شفاهي فرمانده پليس راه مازندران مبني بر عدم برخورد و جريمه خودروهاي فاقد اين سيستم متاسفانه از دو روز گذشته به گفته رانندگان، ماموران پليس راه اقدام به برخورد با رانندگان خودروهاي مزبور نمودند.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران نيز در اين رابطه گفت: رايزني ها در اين زمينه با مسئولين به ويژه پليس راه استان در حال انجام است و به زودي مشكل اين دسته از رانندگان حل خواهد شد.

فرهاد صالحيان افزود: آن دسته از رانندگاني كه به دليل نداشتن اين سيستم مورد جريمه پليس قرار گرفتند با در داشتن برگ جريمه به اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران مراحعه تا نسبت به مشكل آنان رسيدگي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.